Et kursuscenter kan bringe medarbejderne sammen

De flere medarbejdere forbinder desværre et kursuscenter med kedelige tørre oplysninger i massevis kun afbrudt af en spartansk frokost i kritisabel kvalitet og herefter dags gammel kage og pulver kaffe. Har du medarbejdere som skal på kursus eller skal rystes sammen skal der derfor ikke meget til for at give dem en positiv oplevelse når I skal være kursuscenter og kursuslokaler.

 

Det er få ting som medarbejderne som sætter pris på, men som er altafgørende

Dine medarbejdere er ikke kræsne eller særlig svære at stille tilfredse når man først har knækket koden til dem. Eksempelvis værdsætter de, ligesom de fleste andre mennesker at kursuscenteret er nemt at komme til, men som samtidig ligger placeret isoleret, som giver mulighed for fordybelse og samtidig i naturskønne omgivelse.  Den slags områder er ikke svære at finde og du kan blot trykke her for at se et eksempel på et sted hvor du vil få positiv respons fra dine medarbejdere hvis du holder kursus der.

Sørg for at faciliteterne er lyse og indbydende

De færreste medarbejdere vil kræve at du lejer et slot eller mondæn herregård for at afholde et kursus. Det er ikke det, som de sætter pris på. Det som medarbejdere typisk sætter pris på er at lokalerne er indbydende, at lokalerne de selvsagt er rene, men også at der er en del ro forbundet med dem dem , så man som medarbejder kan mærke man er i et læringsmiljø og samtidig kan mærke en god synergi i rummet og omgivelserne.

Sørg for maden

Maden skal også være ordentlig. Der findes ikke noget mere demotiverende end at være på kursus hvor maden er skrabet og man næsten ikke bliver mæt. Derfor sørg altid for at finde et kursus center som kan facilitere et ordentligt måltid , det har alle fortjent.